
Milli takım kampına davet edilen işitme engelli güreşçilerin hedefi ay yıldızlı forma
Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Milli takım kampına davet edilen işitme engelli güreşçilerin hedefi ay yıldızlı forma28.06.2026 - 11:13Güncellenme Tarihi28.06.2026 - 11:23 WhatsApp - Van'da Yeni Polis Gücü Spor...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Uluslararası arenada önemli bir gelişme yaşandı. Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Milli takım kampına davet edilen işitme engelli güreşçilerin hedefi ay yıldızlı forma28. 2026 - 11:13Güncellenme Tarihi28. 2026 - 11:23 WhatsApp - Van'da Yeni Polis Gücü Spor Kulübünde forma giyen güreşçiler, antrenör polislerin gözetiminde yaptıkları antrenmanlarla müsabakalara hazırlanıyor- Polis memur ve güreş antrenörü Talip Polat:- "Sporcularımızla bu yıl 19 madalya ve 2 kupa kazandık.
Turnuvada başarı elde eden 7 sporcumuz milli takım kampına davet edildi"Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonunca Çorum'da düzenlenen Türkiye İşitme Engelliler Gençler, Büyükler Serbest ve Grekoromen Güreş Şampiyonası'nda mindere çıkan Yeni Polis Gücü Spor Kulübü sporcuları, 19 madalya ve 2 kupa kazandı. Edremit ilçesindeki Özel Eğitim Meslek Lisesi'nde eğitim gören kulüp sporcularından 7 işitme engelli öğrenci, elde ettikleri başarılar sayesinde Niğde'de yapılacak İşitme Engelliler Güreş Milli Takımı kampına davet edildi. Haberlerimizi Google'da takip edinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Gelişmelerin Detayları
Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyinKampta yapılacak değerlendirmelerde başarılı olarak ay yıldızlı formayı giymeyi amaçlayan sporcular, uluslararası organizasyonlarda Türkiye'yi temsil etmenin hayalini kuruyor. Antrenörlerinin gözetiminde çalışmalarını sürdüren genç sporcular, milli takıma seçilmeleri halinde Ermenistan'da yapılacak Avrupa İşitme Engelliler Güreş Şampiyonası'nda mücadele etmeye hak kazanacak. Güreş branşında da kulübe birçok madalya kazandırdıklarını vurgulayan Polat, "Şehrimizde işitme engelliler güreş takımının olmadığını fark ettim.
Özel Eğitim Meslek Lisesi'nden müdürümüzle iletişime geçerek işitme engelli öğrencilerden oluşan bir güreş takımı oluşturduk. Buradaki çocukların güreşe daha yatkın olduğunu düşünüyorum. Takımımızı kurduktan sonra okulumuzda çalışmalara başladık.
Turnuvalara hazırlanmak için yoğun antrenman süreçlerinden geçtiklerini belirten Polat, "Çorum'da düzenlenen Türkiye Şampiyonası'na katıldık. Kısa zamanda gerçekleştirdiğimiz çalışmalara rağmen çok güzel başarılar elde ettik. Sporcularımızla 19 madalya ve 2 kupa kazandık.
Turnuvada başarı elde eden 7 sporcumuz milli takım kampına davet edildi.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi.





