
Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı23.06.2026 - 14:42Güncellenme Tarihi23.06.2026 - 14:55 WhatsApp Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Küresel gündemde öne çıkan son dakika haberi: Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı23. 2026 - 14:42Güncellenme Tarihi23.
2026 - 14:55 WhatsApp Amasya - Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldıOlay, Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta meydana geldi. Bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku sonrası adrese sağlık, polis, Amasya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.
Gelişmelerin Detayları
Ekiplerin yaptığı incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Çöp yığınlarının çevre ve halk sağlığı açısından risk oluşturduğu tespit edildi.
İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı doğrultusunda gerekli yasal işlemler başlatılırken, belediye ekipleri güvenlik önlemleri altında evde temizlik çalışması yaptı. Evde biriken yaklaşık 1 ton çöp, kullanılamaz eşya ve çeşitli atık malzeme kontrollü şekilde dışarıya çıkarılıp, hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla götürüldü.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi.





