
Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldı
Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldı27.06.2026 - 14:57Güncellenme Tarihi27.06.2026 - 15:05 WhatsApp Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldıAydın...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Uluslararası arenada önemli bir gelişme yaşandı. Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldı27. 2026 - 14:57Güncellenme Tarihi27. 2026 - 15:05 WhatsApp Didim'de 'Yaza Merhaba Konserleri'nde Kolpa sahne aldıAydın Büyükşehir Belediyesi'nin Başkan Özlem Çerçioğlu öncülüğünde düzenlediği 'Yaza Merhaba Konserleri' devam ediyor.
Nazilli'de gerçekleştirilen ilk konserin ardından etkinliklerin ikinci durağı Didim oldu. Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde sahne alan Kolpa, sevilen şarkılarını vatandaşlar için seslendirdi. Yoğun katılımla gerçekleşen konserde müzikseverler de şarkılara eşlik etti.
Gelişmelerin Detayları
Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlik dolayısıyla Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti. Haberlerimizi Google'da takip edinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyinKonserlerin bir sonraki durağı ise 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak.
Etkinlikte Aydilge sahne alacak.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi.





