
Kastamonu'da kenelerle biyolojik mücadele için 1200 kınalı keklik doğaya bırakıldı
Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Kastamonu'da kenelerle biyolojik mücadele için 1200 kınalı keklik doğaya bırakıldı25.06.2026 - 17:26Güncellenme Tarihi25.06.2026 - 17:35 WhatsApp Kastamonu'da kenelerle biyolojik...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Küresel gündemde öne çıkan son dakika haberi: Anasayfa Yerel Haberler Haberleri Kastamonu'da kenelerle biyolojik mücadele için 1200 kınalı keklik doğaya bırakıldı25. 2026 - 17:26Güncellenme Tarihi25.
2026 - 17:35 WhatsApp Kastamonu'da kenelerle biyolojik mücadele için 1200 kınalı keklik doğaya bırakıldıTarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünce yürütülen "Kastamonu İli Keklik Salımı Programı" kapsamında 1200 kınalı keklik, merkez ilçeye bağlı Hacımuharrem köyü ile İhsangazi ve Hanönü ilçelerinde belirlenen alanlarda doğaya bırakıldı. Doğa Koruma ve Milli Parklar 10.
Gelişmelerin Detayları
Bölge Müdürü Ali Bozkurt, programda yaptığı konuşmada, kentte kenelerle ve zararlı böceklerle biyolojik mücadele etmek için salım yaptıklarını, kekliklerin, kene ve süne gibi zararlılarla mücadelede ekolojik dengeyi destekleyen önemli biyolojik unsurlar olduğunu ifade etti. Haberlerimizi Google'da takip edinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyinHacımuharrem Köyü Muhtarı Kadir Çavdarcı ise köylerinde kene ve yabani böceklerle biyolojik mücadele amacıyla keklik salınmasını talep ettiklerini ifade ederek, Tarım ve Orman Bakanlığına, Milli Parklar Müdürlüğüne teşekkür etti.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi.





