
Bira ile ilgili şaşırtıcı araştırma: Beyin sağlığını destekleyebilir
News, Türkçe İçeriğe götür Haberler Kategoriler Haberler Türkiye Ortadoğu Rusya-Ukrayna Savaşı Ekonomi Sağlık Bilim Teknoloji Türkiye Ortadoğu Rusya-Ukrayna Savaşı Ekonomi Sağlık Bilim Teknoloji Bira ile ilgili...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Son dakika bilgilerine göre, News, Türkçe İçeriğe götür Haberler Kategoriler Haberler Türkiye Ortadoğu Rusya-Ukrayna Savaşı Ekonomi Sağlık Bilim Teknoloji Türkiye Ortadoğu Rusya-Ukrayna Savaşı Ekonomi Sağlık Bilim Teknoloji Bira ile ilgili şaşırtıcı araştırma: Beyin sağlığını destekleyebilir Kaynak, Getty Images Saygın bir tıp dergisinde yayınlanan yeni bir araştırma, biranın, beyin gelişimini destekleyen B6 vitamininin önemli bir kaynağı olduğuna işaret etti. B6 beynin yanı sıra, kan ve bağışıklık sistemi için de faydalı bir vitamin.
Araştırma, bir "porsiyon" bira ile günlük B6 ihtiyacının yaklaşık %15'inin karşılanabileceği sonucuna vardı. Alkolsüz biranın da aynı etkiye sahip olabileceği kaydedildi.
Gelişmelerin Detayları
Yapılan araştırma , arpa, buğday ve maya dahil olmak üzere bira yapımında kullanılan birçok ham maddenin B6 vitamini içerdiğini vurguluyor. Bira yapım sürecinde bu vitaminin yok olmadığı tespiti yapılıyor.
Et ve balık önemli kaynakları olmakla birlikte; yulaf ezmesi, patates ve nohut gibi diğer besinlerde de bulunuyor. Gerçek anlamda B6 eksikliğine nadir rastlansa yokluğu yorgunluk ve mide bulantısına neden olabiliyor.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi. Uzmanlar olası gelişmeleri mercek altına alıyor.





