
Victoria Beckham yöntemi! Her gün aynı yemeği yemek zayıflatır mı? O araştırma ortaya koydu!
Anasayfa Sağlık Haberleri Victoria Beckham yöntemi! Her gün aynı yemeği yemek zayıflatır mı? O araştırma ortaya koydu! 11.04.2026 - 19:45 Güncellenme Tarihi 11.04.2026 - 19:50 ...
No Meeting by June 30 — Where will Trump and Putin meet after that?
Dünya kamuoyunu yakından ilgilendiren bir gelişme gündeme geldi. Anasayfa Sağlık Haberleri Victoria Beckham yöntemi! Her gün aynı yemeği yemek zayıflatır mı? O araştırma ortaya koydu!
2026 - 19:45 Güncellenme Tarihi 11. 2026 - 19:50 Moda dünyasının ikonik ismi Victoria Beckham senelerdir oldukça sınırlı bir menüyle besleniyor. Her gün aynı yemekleri tüketmek sıkıcı görünse de konuya ilişkin yapılan çalışmanın sonuçları şaşırttı.
Gelişmelerin Detayları
Onlardan biri de eski futbolcu David Beckham 'ın eşi. Izgara balık ve sebze ağırlıklı beslenen Victoria Beckham 'ın yıllardır bu alışkanlığını sürdürdüğü biliniyor. Peki, her gün aynı yemeği yemek zayıflatır mı?
Yapılan bir çalışma beslenme düzenindeki istikrarın zayıflama üzerinde sanıldığından daha belirleyici olduğunu gün yüzüne çıkardı. DİKKAT ÇEKEN ARAŞTIRMA! Bahsi geçen araştırmanın sonuçları Health Psychology Dergisi'nde yayımlandı.
Dergide yer alan bilgilere göre; aynı öğünlerin düzenli olarak tekrar edilmesi ve günlük kalori miktarının büyük dalgalanmalar göstermemesi zayıflamayı kolaylaştırıyor. ORTALAMA YÜZDE 5,9 ORANINDA ZAYIFLADILAR Çalışmada kalori alımındaki değişkenlik ile öğünlerin ne sıklıkla tekrar edildiği baz alındı. Öğünlerinin yarısından fazlasını tekrar edenler, ortalama yüzde 5,9 oranında zayıfladı.
Uzmanlar Ne Diyor?
Çeşitli beslenenlerde ise bu oranın yüzde 4,3'te kaldığı aktarıldı. Avokado, içerdiği sağlıklı yağlar ve vitaminlerden ötürü cilt sağlığı için biçilmiş kaftan. CİLT ELASTİKİYETİNİN KORUNMASINA YARDIMCI OLUYOR!
Güneş, çevresel faktörler ve soğuk hava nedeniyle yıpranan cildin yenilenmesine katkı sağlar. Cilt elastikiyetinin korunmasına yardımcı olur. E vitamini ve sağlıklı yağlar sayesinde kuru ve çatlamış cildi besler.
Cildin nem bariyerini güçlendirir. CİLDE DAHA CANLI BİR GÖRÜNÜM SAĞLIYOR! Antioksidanlar sayesinde cilt matlığını azaltır.
Bu haber, küresel gündemin en önemli başlıkları arasına girdi. Uzmanlar olası gelişmeleri mercek altına alıyor.





